fredag den 4. februar 2011

Vi lever stadig - sådan da

Vi er ikke døde eller noget, bare flyttet, så vi har ikke haft internet.

Jeg går ud fra Baby har det fint. Har i hvert fald ikke hørt andet. Har tid til nakkefoldsskanning d.17 hvor jeg er 12+4 (eller 13+0 hvis man spørger lægen, men det gør man ikke for han tager fejl)

Er sindssygt træt ovenpå det der flytning og træt af alle de kasser der skal pakkes ud og møbler der skal rykkes rundt. Nu jeg tænker over det er jeg faktisk også sulten. Men det har nok ikke noget med flyttekasserne at gøre.

Ville have indscannet + uploadet det der billede af baby, men jeg ved ikke lige hvilken kasse det er i og Manden sover så han kan ikke finde det for mig.

Jeg lover at jeg skriver noget mere intelligent engang når jeg ikke er så bagud med alting.

1 kommentar:

  1. Det er godt at vide. Man kigger jo forbi og bliver bekymret. Intelligens er ikke påkrævet :-)

    SvarSlet

Vidste du, at kommentarfelter dør, hvis ingen skriver i dem? True story.