mandag den 3. februar 2014

I dag

I dag... i dag er en af de dårlige dage. En af de dage, hvor jeg ikke slår til. En af de dage, hvor brystet knuger sig sammen, og jeg ikke kan få luft. En af de dage, hvor jeg har siddet på gulvet og grædt og grædt og grædt. En af de dage, hvor jeg ingenting har kunnet, og det virker helt uoverskuelig at forlade huset og være i nærheden af andre mennesker. Det er længe siden sidst, men jeg bliver stadig lige træt og bange og trist.

Jeg kunne godt mærke det i går aftes, og jeg sagde det til Manden. At angsten lå og lurede. Det var en lille bitte ting, men jeg kunne mærke da det knækkede. Weekenden har været skæv, og der dukkede pludselig en masse uforudset op. Det gik næsten, men en lille, ligegyldig bemærkning i går aftes knækkede mig. Jeg ved ikke hvad der sker, men det er tydeligt når det gør, for jeg er pludselig ude af stand til at koble tanke og handling sammen. Nogle gange kan jeg ikke engang finde ud af at bevæge mig længere.

I dag blev jeg nødt til at vække Manden, og bede ham om at hente Gryntegrisen. Det føles som en falliterklæring, og jeg har så ondt af ham, for han fik heller ikke sovet nok i går. Men i dag kan jeg bare ingenting.

1 kommentar:

  1. Åh, det er jeg ked af at læse! Tak fordi du alligevel fandt overskud til at kommentere på vores dagplejesituation! Jeg ved ikke hvad man kan sige når det ser så sort ud så jeg håber bare for dig og for Manden og Gryntegrisen at i morgen bliver bedre.

    SvarSlet

Vidste du, at kommentarfelter dør, hvis ingen skriver i dem? True story.