lørdag den 23. april 2011

Jeg en iPhoneblogger

Vi er taget på påskeferie hos mine forældre og deres lig af en computer er stået af. Men så er det jo heldigt at man har en mor med iPhone. Med autocorrect så undskyld hvis der er latterlige typos.

Ananas lå for en gangs skyld rigtigt i onsdags, men i må lige vente med den udførlige opdatering til jeg kommer hjem til et tastatur. Efter omstændighederne har vi det vist fint. Vi skal først til scanning igen første juni, så vi håber vi kan få en måneds tid hvor vi kan nyde en "normal" graviditetstid.

I dag står den på mormor, og det plejer ikke at være dårligt. Men først skal vi lige i fakta og anskaffe nogle af de nye slags sunlolly. Nogen der ved om de er gode?

1 kommentar:

  1. Hurra for iPhone, men jeg vil glæde mig til at læse din opdatering :)

    SvarSlet

Vidste du, at kommentarfelter dør, hvis ingen skriver i dem? True story.