torsdag den 9. september 2010

To rundstykker eller not to rundstykker

Så vågnede jeg så klokken syv i morges og kunne ikke sove mere. Så jeg lå og kiggede ud i halvmørket en times tid. Så stod jeg op og tjekkede netbank (jamen, jeg havde ligget og tænkt på hvordan der så ud på madkontoen) Overvejer nu at gå ned til bageren og købe rundstykker og lave kaffe inden Manden står op.

Ulemper:
Vi (jeg) havde en aftale om at den slags er unødvendig brug af penge
Det er ikke just slankende (har !"/&¤"%&#¤"&% taget på)
Det er koldt udenfor
Der er langt ned til bageren (ej, det er der ikke, men man skal udenfor)

Fordele:
Jeg har vist egentlig en hemmelig 50er i min pung
Det smager godt
Så langt er der jo heller ikke
Han bliver glad

Tough call.

Ej, han bliver jo glad. Jeg er gået.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Vidste du, at kommentarfelter dør, hvis ingen skriver i dem? True story.