fredag den 17. september 2010

Hjerte (som jeg ikke kan få lov til at lave for bloggers system)

Altså, jeg elsker Julie. Jeg mener, helt uden at gøre noget har jeg fået/er jeg blevet præmieret med en herresej billedbog med titlen "Kaj er væk" Som jeg så kan give videre til Niecen (som vi PS skal passe for første gang i morgen), selvom hun måske lige mangler et par måneder før hun helt er med på konceptet "bog"

Også meget godt timet, for morbor/tante-holdet er virkelig bagud på gavefronten i forhold til mormor/morfar-holdet (men igen, hvem var det lige det skulle passe hende i morgen? Baghjul til team mor-forældre)

Nå, men det var et sidespor. Det jeg var ved at sige er at Julie er sej. For ikke nok med den fine bog dryssede der også en bunke bogmærker og, hold nu fast, et af de der "Jeg har været på biblioteket i dag"-klistermærker. Som man ikke får på voksenbiblioteket. Må finde et smart sted at sætte det.

4 kommentarer:

  1. Jamen du har da ærligt og redeligt vundet din præmie! Og de der klistermærker er virkelig retro - man kan ikke få dem længere! Nogen af os er bare så heldige at have en mægtig rulle liggende, som blev indkøbt i 80´erne. Det var godt den nåede frem - så kan I rigtig være litterære i morgen. Det er aldrig for tidligt. :-)

    SvarSlet
  2. Jeg kan huske jeg havde sådan et klistermærke engang da jeg var lille - og allerede dengang irriterede det mig grænseløst at de staver det "osse" Haha

    Og Niecen er stadig i den alder hvor alting skal spises - men omvendt er hun jo også totalt med på konceptet "Hvor er babyen - nåh, DER var babyen" så tematisk er det meget godt ramt. Hendes mor er i øvrigt også bibliotekar

    SvarSlet
  3. Sådan et klistermærke har jeg også fået af Julie og det pynter på min dødsyge reklame-kalender. Så sejt. Må se om jeg kan få det af til næste kalender.

    SvarSlet
  4. Desværre er min reklame-kalender ikke dødssyg og der er sådan en rillet forside, som der ikke er god at klistre på. Og min Røde Mappe er fyldt med voksne citater som "politissemænd" og "Povl Kjøller styrer"
    Er totalt svært, for det skal jo sidde på noget jeg ser på hver dag, så jeg bliver glad af det hele tiden.

    SvarSlet

Vidste du, at kommentarfelter dør, hvis ingen skriver i dem? True story.