torsdag den 10. juli 2014

TBT: Fra Den Gamle Blog (del 9)

26.-27. april 2008 (3 indlæg)
Fuck-faktor 100
Årh fuck. Fuck fuck fuck fuck fååååårk.

Gider egentlig ikke snakke om det.

Er også sikker på der ligger flere “årh, fårk, jeg gjorde også…” og venter på mig.

Vender tilbage når jeg har fortrængt det.

Fuck-faktor 101
Gider stadig ikke snakke om det. Men vi tager den lige alligevel.

Fuck, jeg drak tæt i tolv timer

Fuck, rom-og-cola-bøvser er dårlige

Fårk, hvor har jeg tømmermænd

Årh fuck, nej, nej, nej. Spirrevippen lavede telefonfis med læreren.

Ej, fuck, hvorfor er min arm dækket i temporary-tattoos?

Fuck, hvorfor tog jeg med videre til den fest?

Fuck mand, hvornår lærer jeg ikke at være sammen med Spirrevippen – hun tager altid al opmærksomhed fra alle fyre

Årh fuck, hvorfor gik jeg ikke hjem da Spirrevippen gik?

Fuck, jeg scorede en mand med et kamera.

Årh fååååååårk, det var på farvel-jeg-går-nu-du-skal-lige-have-et-kram-og-så-gav-jeg-ikke-slip-igen-måden

Fuck, fuck, fuck, han kyssede mig

Hvorfor fuck gik jeg nogensinde med til at sidde i den cykelkælder med ham?

Årh…fårk fårk fuuuuuuuuuuck FUCK FUCK… delete delete erase fjern fortræng VÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆK

Det gjorde jeg bare ikke. FUCK det gjorde jeg bare ikke.

Fuck, for helvede.

Fortrægning
Har taget længere snak med veninde om fredagens fuck-faktor. Det er slet ikke så slemt fordi:

Fuck-faktoren for en enkelt aften kan aldrig overstige 100. Vi blev enige om at det ville være unfair. Derfor: Jo mere fuck man laver tidligt på aftenen jo mindre tæller det fuck man laver senere

Fandt Fotografen på facebook men han ignorerede friend-request. Hvis han ikke kan huske mig/lader som om han ikke kan huske mig er det næsten det samme som at jeg aldrig mødte ham

Hvis jeg bare arbejder hårdt på pensum og læsning (og så på en søndag) så opvejer det noget af fuck-faktoren. Eller også er det bare fordi at hvis jeg arbejder hårdt nok så glemmer jeg alt andet

I det mindste kneppede jeg ham ikke

Så på billede af ham på facebook. Hjælper virkeligt også på fortrængingen. Kan ikke holde det ud. Altså, fuck, hvis han så i det mindste havde været Indianer-standard.

Eller… bare Læreren-standard.

Ok, hvis bare han i det mindste ikke havde været 9 ud af 10 på “nu kan jeg ikke synke lavere”-skalaen.

Ville bare i det aller, aller mindste kunne sige at det jo heller ikke var orgasmisk godt. Men altså…

Nå, men det er jo også glemt nu. Helt. Og aldeles. Var der nogen der sagde pensum?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Vidste du, at kommentarfelter dør, hvis ingen skriver i dem? True story.