torsdag den 31. juli 2014

TBT: Fra Den Gamle Blog (del 12)

15. marts 2008
What a night

Den korte version: White Russians, Toast, Spirrevippen, Kage, Vodkashots, Indianeren, Kys, Sms’er, Bilnøgler, Citroner, White Russians, White Russians, White Russians

Den længere version:

Same old, same old cafe i løbet af eftermiddagen. Urbans sudoku blev i denne uge ikke løst på trods af den gik på omgang adskillige gange. Begyndte på white russians allerede klokken to, da Spirrevippen kom. Havde indgået aftale om at skulle være “banke-lamme” og jeg fristes til at sige “indsæt selv resten” for det er vist lidt forudsigeligt hvad der derefter skete.

Stille og roligt hygge med de sædvanlige og en del af Spirrevippens venner. Pissefede mennesker, som måske ikke syntes jeg var så pissefed for jeg havde nok nået min femte hvide russer på det tidspunkt.

Det var så også deromkring Indianeren kom. Havde drevet sms-terror på ham sammen med Spirrevippen og tror ikke han turde andet end at dukke op. Sad ved siden af ham og kunne godt mærke på det hele at de der øjne stadig havde en vis effekt. Og det var ikke kun fordi jeg var fuld.

Var selfølgelig meget Popsiclesk og nedern og kunne ikke få det sagt face to face at jeg er vild med ham. Skrev i stedet en sms efter han var gået.

Får selvfølgelig jordens sødeste sms tilbage om at han godt kan lide at være sammen med mig, synes vi har det sjovt sammen, men at der ikke er mere fra hans side. Og at det ikke ændrer noget mellem os.

Hvorfor falder jeg for sådan en sød fyr? Sådan en som vil være en hvilken som helst kæreste 100% tro – og som ikke vil være med til at gøre andre utro. Kom jo til at lyde som den vildeste utro kælling. Hvordan forklarer man at det er man ikke? Uden at det kommer til at lyde som om ens forhold ikke er seriøst? Hvordan forklarer man det valg man har truffet uden det kommer til atlyde som det vildeste kompromis?

Delte mine spekulationer med en sofa. Fik selskab af en eller andens gamle eks-kæreste (han var ikke gammel, det var bare længe siden de havde været kærester) som jeg sad og puttede lidt med. Havde godt luret at han gik og lagde lidt an på mig (hånd på min bagdel var ret afslørende) så kom ikke helt bag på mig da han kyssede mig. Endte vist med en god gang snav. “Du kysser godt” sagde han. Han var også fuld(ere end mig).

Han var rigtig sød, men absolut ikke hverken lækker eller min type. Har altid sagt at hvis nogen gider snave med mig i et hjørne er jeg altid frisk, for det er da meget hyggeligt. Har altid været i tvivl om jeg mente det når det kom til stykket.

Det gjorde jeg så.

Jeg drikker aldrig mere

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Vidste du, at kommentarfelter dør, hvis ingen skriver i dem? True story.