mandag den 28. marts 2011

Skat

Her i huset er der kun en der sådan rigtigt tjener penge (vi andre er bare på overførsels-cafe-penge-indkomst, tidl. kendt som SU) så da det var årsopgørelsestid tænkte jeg at det mest var relevant bare at tjekke hvor meget Manden skulle betale. Nedern 1000kr, som jeg egentlig godt kunne tænke mig at bruge på noget andet (nye underbukser, fx, som min mave kan være i)

Nåmmen, for sjovs skyld, ing, så tjekkede jeg lige min egen opgørelse også en dag hvor jeg alligevel stenede rundt på nettet. Og så var det at SKAT gerne lige ville give mig 4.225,00kr.

Det synes jeg egentlig er helt i orden.

1 kommentar:

  1. Årh det lyder fantastisk!
    Måske skulle jeg se at få skaffet mig det der NemID, så jeg kan se, om Skat også har været sød ved mig i år. :)

    SvarSlet

Vidste du, at kommentarfelter dør, hvis ingen skriver i dem? True story.