lørdag den 30. oktober 2010

Voksen og følsom

Nåmmen, jeg blev jo det der 24 for nogle dage (*ahem*) siden. Føles lidt ligesom 23, bare koldere (men det er måske bare fordi vi ikke har sat varme på endnu, fordi det stadig er sommertid) Og så føles det også lidt sjovere når man har 8 assorterede Icing Colors, en Nigella Ekspres kogebog, Lego Creationary og en Bullerfnis cd (hvor sej er min mand ikke lige, at han finder på sådan noget?) Jeg har også et tørrestativ, men det er ikke så sjovt, bare praktisk.

Og kagen endte med en Elg-model. Skulle bare have sugekop-opvaskebørster fra Ikea. Blev 128kr. Til gengæld er mine nye dyre-udstiksforme seje.


Og nåja, så hjalp min søster med at dekorere 100 mini-muffins som jeg kunne dele ud henne i skolen

2 kommentarer:

  1. Noget af al den tålmodighed du må have, ing'?! Sender du ikke lige noget af den til mig? For jeg ville da godt nok aldrig kunne lave så pæn en kage (eller muffins) uden at blive fnysende arrig og ende med at sætte mig på hele baduljen af ren og skær utålmodighed...

    SvarSlet
  2. Tillykke med fødselsdagen og sikke en masse fantastisk kage :)

    SvarSlet

Vidste du, at kommentarfelter dør, hvis ingen skriver i dem? True story.