mandag den 12. januar 2015

Hvori jeg stadig har meget ondt af mig selv

Er muligvis verdens sureste menneske i dag.

Føler der burde vente en eller anden form for præmie, når (hvis) jeg slipper levende ud af ondt-i-ryggen-trælshed. Mest venter der vist bare opvask og børneafhentning og oprydning.

Ju-fucking-hu.

Overlevede møde med byrådsmedlemmet, på trods af knagende skrog, og lod som om jeg var helt ok med at alting flyder, på den ucharmerende måde. Han kom også ti minutter før aftalt tid, så det var klart derfor. På vej ud lånte han badeværelset. Det var der jo egentlig ikke noget i. Før bagefter, altså, da jeg selv skulle, og iagttog badeværelsets tilstand. Vasketøj, bleer (brugte), indpakning fra bind. Med løs hånd på samtlige flader.

Pinligt. Selv for mig.

Altid noget man er medlem af et mangfoldigt parti. Var nok aldrig gået hos de konservative. Tør vædde på der altid er pænt hjemme hos Lene.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Vidste du, at kommentarfelter dør, hvis ingen skriver i dem? True story.