tirsdag den 23. marts 2010

Godmorgen, godmorgen

Sidder med en kilometerlang to-do liste foran mig. Den har været kilometerlang længe, og i dag er der heller ikke tid til at få gjort noget ved den. Og det værste ved sådan en er at den vokser i løber af natten. Helt af sig selv. Jo, den gør!
Anyway, i dag byder på Psykiater (som jeg ikke aner hvad jeg skal sige til), dobbeltfødselsdag i svigerfamilien (som jeg ikke har købt gave til) og MOfH (monster opvasken fra helvede - som jeg nok ikke får gjort noget ved) Desuden er jeg jeg voldsomt bagud i min korrespondence. Hov, hvor gammeldags lød dét ikke lige? Det er det jeg altid siger, jeg ville føle mig bedre tilpas i 50'erne. I England.

Åh shit, den liste er lang.

I det mindste er jeg lige om lidt færdig med opgavebogen i erhvervsøkonomi. Som der PS var prøve i i går og jeg bliver herresur hvis ikke jeg får 12 (så det gør jeg ikke, for nu har jeg jinxet det)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Vidste du, at kommentarfelter dør, hvis ingen skriver i dem? True story.