torsdag den 16. juli 2015

Hvad der siden skete

  • Jeg har ikke blogget en skid (surprise!)
  • Vandhanen i køkkenet er endelig blevet ordnet
  • Jeg har fået en depression. Igen
  • Derfor har jeg spist en masse først gule og sidenhen orange konfetti-piller. Som virker
  • Og er startet hos psykiater. Uden et års ventetid
  • Jeg har været i IKEA
  • Gryntegrisen er begyndt at tisse på wc'et
  • Hun har også fået en stor-pige-seng
  • Faktisk er hun ved at være en stor pige
  • What!?
  • Jeg har fået fucking ondt i ryggen igen
  • Så nu prøver vi med fysioterapi
  • Og måske nogle blogindlæg. Måske

3 kommentarer:

  1. Dejligt at du er tilbage herinde :-) kh. Birgite

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt at være tilbage :)

      Og dejligt der stadig er nogen der hænger på

      Slet
  2. velkommen tilbage! Er her også endnu :-)
    kh Anne

    SvarSlet

Vidste du, at kommentarfelter dør, hvis ingen skriver i dem? True story.