torsdag den 14. august 2014

Hvori jeg skal på kursus

Jeg skal være væk en hel weekend. Væk fra min baby-som-ikke-er-en-baby, som er nødt til at blive passet fordi Manden skal arbejde. Og jeg synes det er for lang tid, for hun er kun 1½, men der er ikke rigtigt noget at gøre ved det. Andet end at blive hjemme, men det ville være rimelig dumt, eftersom kursus er ret nødvendigt. Altså, ikke for verdensfreden, eller sådan noget, men nødvendig for at jeg kan gøre mit arbejde ordentligt.

Jeg er ikke klar. SLAM! så var der gået 14 dage af august. WTF, august?! Styr dig lige.

Det var ellers meningen jeg skulle forberede mig ordentligt, få samlet løse ender, og nå at snakke pasnings-scenariet igennem med Manden. Hvor meget tror I selv jeg har nået?

Som en opmuntrende faktor er der kursets deltagerliste. Det bliver et blast from the past, med ungdoms-kammerat Robin, ham fra indlægget tidligere på dagen (rent tilfældigt, det lige var i dag, men ret godt ramt) og Ex-Svigerfar.

Jojo. God nok. En rimelig anseelig del af Mit Gamle Liv dukker op.

Det skal nok blive sjovt.

Eller pinligt.

En af delene, i hvert fald.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Vidste du, at kommentarfelter dør, hvis ingen skriver i dem? True story.