søndag den 4. september 2011

Jeg, en ønske-punker

I dag har jeg heller ikke vundet i lotto.

Til gengæld er det en af de dage hvor jeg ville ønske jeg var lidt mindre nærig med både tid og penge så jeg kunne være en af dem der gik meget op i steampunk. At jeg var en af dem der var i stand til at sammensætte et meganice outfit, farve håret knaldrødt og gå ud i verden iført en høj hat. Men desværre er jeg i realiteten en af dem der synes hårfarve er for dyrt og som er alt for magelig til at tage de vable-fremkaldende (men awesome) doc martens på.

Men stribede knæstrømper er da også lidt steampunk, er det ikke?


PS. I dag er jeg også virkelig vred på verden, men det kræver vist sit eget indlæg

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Vidste du, at kommentarfelter dør, hvis ingen skriver i dem? True story.